HTML

Linkblog

IndaFotó képek

i miei pensieri

vajon miről szól azÉÉN blogom? még szép h rólatok! =)

Friss topikok

  • Sáplám (törölt): . (2008.09.21. 02:39) címtelen;)
  • sapka: Örülök, hogy újra írsz! :D (2008.08.24. 23:32) that's life
  • luca: most olyan csunyát irhatnák...nemfogok! (2008.05.20. 21:37) future
  • sapka: Nem vagy egyedül. De szerintem egy blognak addig van értelme, amíg az írója örömét leli benne. Az ... (2008.05.05. 23:12) végleg!:)
  • L: már megint csak megakarsz felelni vminek amivel alapvetően nem is értesz egyet. NE hagyd már h enn... (2008.04.24. 18:00) eenyi!

that's life

2008.07.08. 12:05 :: lucuSKA

 

Ne nagyon, ne nagyon várj!
Akarom, akarom már
Feladom, felelek hát
Hazudtam


És ne nagyon, ne nagyon sírj!
Ha akarod, akarod, hívj!
Eljövök, lejövök így
Egy mozdulatban


Hisz mindig is így akartam
Hogy várj, várj, várj!
De ne nagyon várj!
Eljön a nap, én tudtam
De valahogy átaludtam

 


Mert ez fáj, fáj, fáj!
De nagyon fáj!
Mindig is így akartam
Átjutni szépen, halkan, valahová

 

 

 

Menekülj, menekülj már!

Valaki, valaki vár

Gyönyörű, gyönyörű nyár

Előtted


 




Ne nagyon, ne nagyon várj!

Menekülj, menekülj már!

Feladom, felelek hát

Hazudtam


Várj, várj, várj!

De ne nagyon várj!

Eljön a nap, én tudtam

De valahogy átaludtam



Mert ez fáj, fáj, fáj!

De nagyon fáj!

Mindig is így akartam

Átjutni szépen, halkan, valahová

 

2 komment

Címkék: idézetes

A bejegyzés trackback címe:

https://coloresoldatine.blog.hu/api/trackback/id/tr58558619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

L 2008.07.27. 18:07:59

Köszönöm h újra írsz;)

ap

sapka 2008.08.24. 23:32:10

Örülök, hogy újra írsz! :D
süti beállítások módosítása