HTML

Linkblog

IndaFotó képek

i miei pensieri

vajon miről szól azÉÉN blogom? még szép h rólatok! =)

Friss topikok

  • Sáplám (törölt): . (2008.09.21. 02:39) címtelen;)
  • sapka: Örülök, hogy újra írsz! :D (2008.08.24. 23:32) that's life
  • luca: most olyan csunyát irhatnák...nemfogok! (2008.05.20. 21:37) future
  • sapka: Nem vagy egyedül. De szerintem egy blognak addig van értelme, amíg az írója örömét leli benne. Az ... (2008.05.05. 23:12) végleg!:)
  • L: már megint csak megakarsz felelni vminek amivel alapvetően nem is értesz egyet. NE hagyd már h enn... (2008.04.24. 18:00) eenyi!

future

2008.02.13. 18:08 :: lucuSKA

-Csak tudnám, mi vár rám!..

~És ha tudnám, mi lenne jobb?~

 

Előretekerni a szürke szalagot. Megállni a lélegzetállós pillanatoknál. Meghalni egy életért. Sírni a meghatódottságtól. Fáradtan beledőlni valaki karjaiba. Nézni a csillagokat, várva a hajnalt, meg a napütést. Fetrengeni a űben, lehetőleg úgy, hogy a zöldje sose jöjjön ki a világos ruhából és megmaradjon örökre annak a tavaszi/nyári emléknek.

Álmodozni olyanról, ami egyszer úgyis eljön. De ki is kell érdemelni..szenvedni.jegyzetek, 5 óra alvás, 3 KV, sírás, karikás, beesett szem, rosszkedv, undok viselkedés, jajneharagudjrám, reményvesztett hangulat, futkározás, veszekedés, irigység, züllésbe menekülés...

Egyszer ennek is vége és megnyugodhatunk. A lehető legmeszebbre levágjuk a vékony, keményfedelű évvégi értesítőt, egy félpillanatra elhanyaglojuk a közelgő nyelvvizsgákhoz kötött figyelmeztető, gonosz stresszelést. Megállunk majd, magunkba szívjuk az epresfagyisBalatonosbarátosforrónyárizáporos illatot. Pihi.

aztán szept. elején, akárhányadikán csokibarnán, fekete-fehérben ismétcsak bevánszorgunk, szept. végére már bele is melegszünk, és folytatjuk a ránk váró (majdhnem) 10 hónapot.

 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://coloresoldatine.blog.hu/api/trackback/id/tr61337937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

me · http://181999111 2008.02.18. 21:34:38

Kedves ^^bari^^!
Örülök, hogy rábukkantam a blogodra, mert érdekes embernek tartalak,és nagyon sok mindent mondanék, ha meghallgatnád egy idegentől.
Ahogy olvastam a bejegyzéseidet,rájöttem, hogy mi a bajod természetesen a kamaszkor és ilyesmik mellett(ugye olyan idős vagy?).
Először is egy olyan tanácsot adnék,hogy készíts egy listát,hogy mi az,amit szeretsz csinálni.Valószínűleg rengeteg dolog lesz rajta, ahogy a bejegyzéseidből láttam. De én okos emberektől azt is hallottam,hogy nem kell minden lehetőséggel élni, mert az nem feltétlenül hoz boldogságot. Ez a Te esetedben igaz, szerintem.(Tényleg bocsi, hogy így látatlanban ontom a bölcsességeket.) Szóval igyekezzél,miután leírtad ezeket, kihúzni azt, hogy mi az, ami nélkül is tudnál élni. Tudom, hogy nagyon nehéz lesz bármelyiktől is megválni, de azért próbáld meg!Aztán pedig ez alapján alakítsd az életed! Úgy látom, annyi időd elmegy a különórákra, hogy nem törődsz magaddal, ami pedig azt az eredményt hozza, hogy nem tudod, mit akarsz, és véletlenül olyat teszel, amit talán nem is akarnál igazán. Én az egyik decemberi bejegyzésednél valami ilyesmit éreztem.
Ami még eszembejutott az az, hogy mindamellett, hogy nem jut időd magadra, az igazi barátaidra sem. Bocsánat, akiket most itt megsértek, de ahogy látom azok se az IGAZI barátaid, akik ide írnak. Nekem úgy tűnik, mintha mindenkivel tartanád a kapcsolatot, csak azzal nem, aki igazán fontos neked. Ez miért van? Nem akarod elveszteni őket, mert már valamikor elvesztettél valakit? Vagy mert azoknak könnyebb megfelelned?
És még egy kérdés:van barátod? Azt hiszem, úgy tűnt a bejegyzéseidből, hogy van. Mert ha van (vagy váltottad már mióta elkezdted írni a blogod?) nem hiszem hogy nagyon értékelne. Pedig annyi ambíció és érték van, vagy volt benned, tökre így érzem. Még látom a bejegyzéseidben,hogy nagyon sok értékelni való van benned, de mivel a barátod (vagy nem tudom, hogy ez vmi barátnőd,akinek meg akarsz felelni?) nem értékeli ezeket, ezért egyre kevésbé vannak benned ezek. Nem tudom, hogy jó-e, hogy írtam, lehet, hogy én is ideges lennék, ha egy ismeretlen írna. Kérlek bocsásd meg ezt nekem. me

sapka 2008.02.18. 21:50:30

Wow... Amúgy én se vagyok barát... Sőt. :D Inkább ismeretlen. Mármint ezt me-nek mondom.

Nadragulya 2008.02.19. 14:36:55

lucám,látod nem csak én mondom neked ezeket folyton,megállás nélkül,hanem már egy idegen is érzi,tudja hogy nincs veled minden rendben,sőt mi van rendben?! o.O tototól meg már el kéne szakadnod mert az a pasi sem tudja mit akar és hogy mi a jó neki.és ezzel lehúz és megbánt téged.
szeretlek :*

L 2008.02.20. 18:29:22

Huhh...:)
Kedves Me! KÖszi h figyelsz rá és ennyi mindent észrevettél. Nagyon fog neki örülni, ahogyan én is.
Luca téged meg imádlak és mostmár nagyon kéne találkozni egyet és egy három órás reggeli fölött megbeszélni életünk apró részleteit...hiányzol nagyon+szeretlek:)
ap

lucuSKA 2008.02.21. 19:45:12

Kedves me! egyáltalán nem haragszom, de képtelen vagyok elhinni, hogy nem ismersz, vagy esetleg vmien közös ismerősünk nem mesélt rólam Nked! neharagudj érte!de ha mégis így van, akkor azt is megérted, miért érzem ezt..hiszen-ha nem is teljesen-de nyitott könyvvé váltam előtted-ezek szerint- ezekkel a bejegyzésekkel. ha TÉNYLEG nem ismersz, csak olvastál, akkor viszont..eszméletlen boldog vagyok! és nemtom miért..és persze nem utolsó sorban:nagyon köszönöm a tanácsokat, igyexem az összeset megfogadni!
Titeket meg(mmint abarátaimat) hihhetetlenül, nagyonnagyon szeretlek!jaja igen, ezt most ismét me-nek mondom:igaz, h olyan emberek is írnak, akik nem állnak olyan közel hozám, és inkább csak a felszínes élet zajai között lépkedünk 1más mellet/karjaiba, de vannak itt oanok is, akikhez több év(század:D)barátság fűz!és ezjó!:)
[me.:ha TE vagy az, akire most én gondolok, asszem felismertelek.......]

me · http://126152671052 2008.02.22. 16:51:46

Kedves ^^bari^^! Bocsánat, ha megtévesztettelek, de tényleg nem ismerlek. Elég sokat foglalkoztam/foglalkozok pszichológiával, így valószínűleg ezért lettél nekem "nyitottabb könyv". Amiket írtam, azokat viszont nagyon komolyan gondolom, de persze semmi közöm hozzá. Köszönöm, hogy meghallgattál:)

lucuSKA 2008.02.22. 21:22:20

hmm...sajnálom, hogy azt feltételeztem Rólad, h ismerlek, tudod,van 1 ismerősöm, akit..hát igen, úgy is fogalmazhatok: elvesztettem, na és pont azokat a dolgokat elemezte,[de komolyan, vmit szó szerint ugyanúgy], amiket Te is kifejtettél most nkem.amúgy engem is érdekel a pszichológia:)[erröl jut eszembe, nem tudnál ehhez kapcs.-an vmi jó könyvet ajánlani?:)]én köszönöm, h írtál!

Nadragulya 2008.02.23. 11:23:31

jajj luca egy ujabb dolgog ami érdekel?:P
jójó nem leszek gonosz...viszont valamikor beszélnünk kéne,kezdek kicsit megbolondulni...:P puszik

me · http://2332443 2008.02.23. 23:29:59

Kedves ^^bari^^!
Akkor hogyhogy elvesztetted?Neki nem hitted el, de nekem igen? Na, mindegy, ha nem akarod,nem kell elmondani:)
Először is, az egyik bejegyzésedből láttam, hogy hiszel valamiféle Istenben. Ezért tudnám ajánlani Gyökössy Endre(alias Bandi bácsi) könyvét, aminek a címe: Magunkról magunknak. Ebből nagyon sokat lehet tanulni, alapvető szinten. Ebben nincsenek megérthetetlen szakszavak, illetve ami van, azt megmagyarázza. Nagyon jó! Érdemes. A másik, ami ilyen hobbi szinten jó, egy testbeszédről szóló könyv, de azt már elég régen olvastam, ezért nem emlékszem az írójára, de ha akarod, utánanézhetek. Ez már kevésbé jó, elég nagy rálátással és szelektációval kell nézni, de vannak benne értelmes dolgok. Remélem segítettem.

sapka 2008.02.23. 23:36:22

Bandi bácsi könyvét én is ajánlom!!! Te Me, te nem vagy semmi egyébként! Először én is azt hittem valami ismerősféle lehetsz. Nincs kedved a blogomból engem is kielemezni? :D

lucuSKA 2008.02.24. 11:17:39

segítettél, köszönöm!

Zsuzsi 2008.02.24. 12:45:20

én meg a tesbeszédes könyveket ajánlom :) Imádom őket :) A pszichológiához kevés az erőm :)

Kedves Me, köszi hogy írtál neki ^_^

luca 2008.05.20. 21:37:45

most olyan csunyát irhatnák...nemfogok!
süti beállítások módosítása