HTML

Linkblog

IndaFotó képek

i miei pensieri

vajon miről szól azÉÉN blogom? még szép h rólatok! =)

Friss topikok

  • Sáplám (törölt): . (2008.09.21. 02:39) címtelen;)
  • sapka: Örülök, hogy újra írsz! :D (2008.08.24. 23:32) that's life
  • luca: most olyan csunyát irhatnák...nemfogok! (2008.05.20. 21:37) future
  • sapka: Nem vagy egyedül. De szerintem egy blognak addig van értelme, amíg az írója örömét leli benne. Az ... (2008.05.05. 23:12) végleg!:)
  • L: már megint csak megakarsz felelni vminek amivel alapvetően nem is értesz egyet. NE hagyd már h enn... (2008.04.24. 18:00) eenyi!

..mikor lesz már vége, mikor lesz már MÁS?..

2007.11.29. 20:42 :: lucuSKA

Megintsak összecsaptak a hullámok a fejem fölött mondhatni, elég erőteljesen

csak ez még gonosz vizecske is volt, mert halkan csordogálva patakot, aztán folyót alkotva vulkánként tört fel..

furán néztünk mindannyian mikor a joghurtom kiöntése után a szívből jövő kacagásom hiszétrikus könnes röhögéssé, mjd igazi bőgéssé fajult. sírvanevetettem. csak ez nem volt olyan vicces...katus mondta h feszült vagyok. napok óta.
én heteknek, hónapoknak, éveknek, Életnek hívnám inkább!

aztán néha rámtör ez a gyerekesőszintésjóindulatú ragály, meg az ilyen „mindent a másikért” hangulatok, ezt Szeretet néven is emlegetik...
de valahogy mindig ott lyukadok ki, hogy „és boldog MIKOR leszek??”, de gyorsan elhessegetem ezt az önző és hiú álomképet. túl szép is lenne megnyugodni..túl szép is lenne seggnyalások és gürcölés nélkül megfelelni Nektek!
ez az én nagy bajom! ..

tegnap manikűrözés közben lepergettem magam előtt a sorsom néhány apró részletét, és a fejleményeken és lehetséges következményeken kezdtem elmélkedni.és akkor eszembe jutott egy alternatíva. ami ugyanúgy megtörténhet, mint az 1000többi. csak jóval szarabb. de van rá esély, több is mint 50%. akkor bekaptam magamba, de nem vettem észre és tovább vágdostam a felsebzett bőrgyamat. Mikor lecseppent 1 vérfolt a fehér asztallapra..csak akkor vettem észre. mert fájdalmat előtte nem éreztem. csak bennt. najó, azt nagyon.
utána több mint 3 óráig tartott, h a félmm-es seb megalvadjon. csak bugyogott-bugyogott végeláthatatlanul. de valahogy nem ijdetem meg. valahogy élveztem. valahogy, valahol mélyen ennek is volt értelme...

Szólj hozzá!

Címkék: mostan van ez így

A bejegyzés trackback címe:

https://coloresoldatine.blog.hu/api/trackback/id/tr50247154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása