HTML

Linkblog

IndaFotó képek

i miei pensieri

vajon miről szól azÉÉN blogom? még szép h rólatok! =)

Friss topikok

  • Sáplám (törölt): . (2008.09.21. 02:39) címtelen;)
  • sapka: Örülök, hogy újra írsz! :D (2008.08.24. 23:32) that's life
  • luca: most olyan csunyát irhatnák...nemfogok! (2008.05.20. 21:37) future
  • sapka: Nem vagy egyedül. De szerintem egy blognak addig van értelme, amíg az írója örömét leli benne. Az ... (2008.05.05. 23:12) végleg!:)
  • L: már megint csak megakarsz felelni vminek amivel alapvetően nem is értesz egyet. NE hagyd már h enn... (2008.04.24. 18:00) eenyi!

..De ez sem új!

2007.12.01. 13:17 :: lucuSKA

Nagyon szeretem a barátaimat!

Egyszer nagyon meg fogom szívni, hogy ennyien vannak, de jó velük lenni. Az egyikkel azért, mert bolond, a másik pont h  komoly, és elvont, a harmadik gyerekes, a negyedik már felnőtt. Egyikkel bulizok, valakivel beszélgetek, mozizok, táncolni járok, valaki több évi hű pajtás-bajtárs, vannak újak, fel-felbukkanó, néha itt vagyok-néha nem haverok.
Mindig tudom ki az, akire számíthatok, kinek mennyire vagyok fontos.
Általában érzem mikor van probléma, mikor kell lecsendesülnöm, v épp kaparni egy kicsit.

 Mindig voltak időszakok, mikor megkaptam egyik-másikuktól, hogy „és rám miért nincs időd?” „és te miért nem vagy ott nkem, mikor kellennél?”
Ezek mind olyan id
őszakok voltak, mikor amúgysem tudtam hol áll a fejem, és azt hittem mindenkinek a vágyát és ügyes-bajos dolgát kielégítettem, de.. mindig koppantam egyet.

Legtöbbször akkor cselekedtem efféle dolgokat: összeraktam két szép(!? ;) )kezem és az égre néztem. „most jön egy meteor, egy repülőalkatrész [szeretem donniedarkot XD] és rám esik, meghalok, intenzív osztály, luca volt, luca eltűnt, mindenki sír, mindenki rájön , h be kellett volna fogni, lucát elfelejtik szépen-lassan és ennyit tettem, ennyi voltam, köszöntem.
Még sosem esett rám semmi, a hév-síneket és szikéket(...) is messze elkerültem.(mosmát:)) Nem az én világom. Könyebb lenne, 1000x könnyebb, de félnék megszakítani ezt az egyet, amit kaptam.
Tehát inkább leülök a seggemre, vagy épp felpattanok, sétálok egyet, v épp
futok, a fülembe bömböl a nóóta és megprobálom kiüríteni az agyam.
Jönnek smsek, mailek, hívások, cetlik, hogy miért t
űntem el, miért távolod tőlük...

Az ember olyan lény, am/k-i, ha úgy érzi körbeketrecelik, megfogják, fojtogatják, kötelességeket és terheket nyomnak rá, menekülni kezd.. dehát mit magyarázzak ezen? Ti is itt éltek, a lányok jól tudják, a fiúk leginkább az ilyenek! mit kelle ilyenkor tenni?

*hisztit befejezni
*leülni fenékre, várni sokáig
*picit odafigyel
őbbnek, tapintatosabbnak lenni
*meghallgatni a másiknak, alkalomattán igazat adni neki

 Mit csinál ilyenkor a pasi/ barátod~nőd, akit a sárba döngöltél?

*lenyugszik
*elkezd hiányolni
*fölhív, fölkeres, ír, életjelet ad
*talkoztok, megbeszélitek, nyakbaugrálás „szeretlekhiányoztál”ok, boldogság

 Aztán mjd előröl minden. De ez sem új.

Igazábol senki sem mondta még, hogy az Élet könnyű. Nem is tudom, mit várunk tőle!

 

5 komment

Címkék: mostan van ez így ígysikerült

A bejegyzés trackback címe:

https://coloresoldatine.blog.hu/api/trackback/id/tr37248781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nadragulya 2007.12.01. 19:27:23

lucám ezel nem teljesen értek 1et,mert a barátság 2 emberen múlik,és ha te elfutsz akkor a másiknak nem marad semmi.nem lehet csak várni rád...és ezt te is tudod,hiszen emberből vagy.olyan vagy mint én,csak kicsit éretlenebb,és hidd el nekem sem kellemes az,hogy van ami engem nyomaszt és kellenél,de nem vagy itt,és két szőrtépés között nem lehet veled rendesen dumálni.csak gondolod át,megint erre kérlek.ki fontos,ki nem,kiért érdemes küzdeni és szenvedni,még akor is ha nincs hozzá semmi kedved.ennyi.

L 2007.12.02. 19:28:16

Tudod h ugyanaz, nincs semmi más, csak mindig pontosan ugyanaz. Vajon meghalni is együtt fogunk? Látom te nem adod fel, hát én sem.
AP!!!!!!!!

tojás 2007.12.03. 14:10:09

Néha bármit megadnék, hogy mindenki eltűnjön kerülöttem és egyedül lehessek. Máskor, mikor egyedül érzem magam, mindent feláldoznék, csak hogy egy percig legyen velem valaki, megmondja, hogy hülye vagyok és lekeverjen egy pofont, hogy felébredjek. Hiszen a barátok megadják a csendet, ha kéred, de a Csend nem ad bartokat.
És egy kis olvasnivaló:
hu.wikiquote.org/wiki/Bar%C3%A1ts%C3%A1g

lucuSKA 2007.12.03. 16:36:37

Nyusz! végiggondoltam soxor.fotnosak vtok mind, aki nem, vlük már nem tartom akapcs-ot. én tuom h ez szar. nkem alegjobban, ezt pedig higyjétek el, plz!:)

lucuSKA 2007.12.03. 16:39:29

jaa és az olvasnivalót köszönöm, ngyon tanulságos:)&tök igaz...
L-> kell h vmi megmaradjon. kell 1 biztos pont ami körül forog6ok, ami körül kergethetnek.&ahol +nyugod6ok 1 félpercre...=)ap
süti beállítások módosítása